Μεγαλη συζητηση σηκωνει ο Κυνοδοντας. Οι μισοι τον αγαπανε οι αλλοι μισοι τον μισουνε, αλληλοκραζονται και ακρη δεν βγαινει. Και γιατι να βγει αλλωστε; Ειπαμε γουστα ειναι αυτα. Βεβαια αν δεν ηταν υποψηφιος για Οσκαρ ξενογλωσσης ταινιας, λιγοι θα ασχολιοντουσαν (και εγω μη σου πω!) εφοσον ειναι ταινια για μια μεριδα κοινου, που φανταζομαι την ειχε δει και εκτιμησει πολυ πριν την ανακοινωση της υποψηφιοτητας! Προσωπικα την ειδα καθαρα απο περιεργεια πριν λιγο καιρο, καθως σπανια βλεπω συγχρονο ελληνικο κινηματογραφο πια, λογω απανωτων απογοητευσεων απο αυτον! Τελευταια ελληνικη ταινια που ειχα δει και με ενθουσιασε ηταν οι «Νυφες» του Π.Βουλγαρη το 2004. Απο τοτε και μετα, για μενα το χαος… Κι ετσι φτανουμε να δουμε τον αμφιλεγομενο Κυνοδοντα του Γ. Λανθιμου. Αλληγορια. Οk ναι, την καταλαβα. Συμβολισμοι και μηνυματα. Ξανα-ok, τα ελαβα. Ωμη βια, ρεαλισμος (?), εντυπωσιακη και αρτια σκηνοθεσια, ωραια pop-art 70’s αισθητικη. Ok. Αλλα για μενα ως εκει. Δεν μου αρεσε. Ισως ειμαι υπερβολικα συναισθηματικη, καταρχην με τα ζωα… Ειδα τους τιτλους τελους ως το τελος, για να βεβαιωθω οτι η γατα δεν κακοποιηθηκε αληθινα. Οντως το εγραφε ναι. Αλλα τι να το κανω; Η σκηνη της επιθεσης στη γατα και τα ουρλιαχτα της μου εφεραν μια αναγουλα. Οπως επισης το ξυλο που εριχνε ο πατερας. Οπως επισης οι εμετικες σκηνες του (κατι σαν) σεξ. Ρε παιδι (κ.Λανθιμε), ειπαμε να κανεις μια δυνατη ταινια να προκαλεσεις, να κανεις εντυπωση, να συζητηθεις (τα πετυχες ολα), αλλα που διαολο τα σκεφτηκες ολα τοσο ακραια δηλαδη;; Εγω ειμαι ασχετη και δεν ξερω απο ταινιες, αλλα εχω δει Αριστουργηματα που εμειναν στην ιστορια του σινεμα, χωρις να προκαλουν ταση προς εμετο ή το απολυτο ξενερωμα. Αυτο λεγεται δηλαδη «πχιοτικό»; Πρεπει η ταινια να «αρρωσταινει» τον θεατη; Ισως ναι τελικα…εκει που εχουμε φτασει δεν μας ικανοποιει τιποτα, οσο κατι απολυτα παραξενο, ιδιαιτερο, ακραιο και ανωμαλο! Γιατι για μενα αυτα ηταν ο Κυνοδοντας, σορρυ γκάιζ!

πες με ασχετη, πεζη και α-κουλτουρέ, αλλα προτιμουσα Λανθιμο οταν σκηνοθετουσε βιντεοκλιπ του Σακη!!!! μια μανια με το γκαζον την ειχε απο τοτε παντως 😛 😀 😀

